postheadericon Telewizja czy Internet – gdzie skuteczniejsza reklama

Nie od dziś znane jest stare powiedzenie, mówiące o tym, że reklama jest dźwignią handlu. Na pewno jest w tym dużo prawdy, bo przecież żaden produkt nie będzie skutecznie sprzedawany, bez odpowiednio dużej i zgrabnie zrobionej reklamy. Obecnie 2 największe źródła reklamy poszczególnych produktów czy usług to telewizja i Internet. Warto zastanowić się, gdzie emitowane reklamy są skuteczniejsze, które z tych mediów potrafi zapewnić szerszą i skuteczniejszą reklamę. Oba te media maja swoją specyfikę, również jeśli chodzi o preferencje w pewnych grupach wiekowych. Jeśli reklama będzie adresowana głównie do dzieci, młodzieży czy osób z młodszego pokolenia, na pewno lepszym źródłem reklamy będzie Internet – z uwagi na fakt, że jest powszechnym medium właśnie w opisanej grupie wiekowej. Wielu młodych ludzi w ogóle nie posiada telewizora, korzysta z Internetu, oglądając tak typowe dla telewizji programy jak relacje sportowe czy programy informacyjne. Z kolei reklama adresowana do ludzi w średnim wieku oraz starszych będzie skuteczniejsza w telewizji, gdyż w tej właśnie grupie wiekowej niewielu jest użytkowników Internetu, a jeżeli już sięgają do tego medium, to w celu znalezienia odpowiedniego przepisu kulinarnego czy też obejrzenia odcinka ulubionego serialu, który został przegapiony. Internet w sferze reklamy ma jeszcze przewagę nad telewizją pod tym względem, że reklamy emitowane za jego pośrednictwem są tańsze niż w telewizji.

Comments are closed.

Strony
Najlepsze
  • Telefony komórkowe
    Z czasem wszystko się zmienia, pojawia się coraz to więcej nowych możliwości. Naprawdę często dotyczą one techniki. Naprawdę wiele zadań możemy sobie ułatwić, a także zapewnić wiele świetnych udogodnień. Bez …
  • Elektronika dla laików
    Elektronika dla osób początkujących będzie z pewnością polegała na dostarczeniu wiadomości z zakresu podstaw elektroniki. Czyli między innymi otrzymamy informacje na temat tego, co z czym połączyć, żeby działało, jakie …
Najnowsze komentarze