postheadericon Telewizja czy Internet – gdzie skuteczniejsza reklama

Nie od dziś znane jest stare powiedzenie, mówiące o tym, że reklama jest dźwignią handlu. Na pewno jest w tym dużo prawdy, bo przecież żaden produkt nie będzie skutecznie sprzedawany, bez odpowiednio dużej i zgrabnie zrobionej reklamy. Obecnie 2 największe źródła reklamy poszczególnych produktów czy usług to telewizja i Internet. Warto zastanowić się, gdzie emitowane reklamy są skuteczniejsze, które z tych mediów potrafi zapewnić szerszą i skuteczniejszą reklamę. Oba te media maja swoją specyfikę, również jeśli chodzi o preferencje w pewnych grupach wiekowych. Jeśli reklama będzie adresowana głównie do dzieci, młodzieży czy osób z młodszego pokolenia, na pewno lepszym źródłem reklamy będzie Internet – z uwagi na fakt, że jest powszechnym medium właśnie w opisanej grupie wiekowej. Wielu młodych ludzi w ogóle nie posiada telewizora, korzysta z Internetu, oglądając tak typowe dla telewizji programy jak relacje sportowe czy programy informacyjne. Z kolei reklama adresowana do ludzi w średnim wieku oraz starszych będzie skuteczniejsza w telewizji, gdyż w tej właśnie grupie wiekowej niewielu jest użytkowników Internetu, a jeżeli już sięgają do tego medium, to w celu znalezienia odpowiedniego przepisu kulinarnego czy też obejrzenia odcinka ulubionego serialu, który został przegapiony. Internet w sferze reklamy ma jeszcze przewagę nad telewizją pod tym względem, że reklamy emitowane za jego pośrednictwem są tańsze niż w telewizji.

Comments are closed.

Strony
Najlepsze
  • Pity program 2015Pity program 2015
    Rozliczenia czas zacząć. Każdy kto w minionym roku zarobił choć złotówkę musi rozpocząć przygotowania do wykonania rozliczenia. Jeżeli ma się większe zaległości, przyda się pity program 2015. W większości przypadków …
  • Ulepsz swój warsztatUlepsz swój warsztat
    Z pewnością każdy z nas chciałby tego, aby wszelkie prace, które to wykonuje, były wykonywane przy użyciu jak najlepszego sprzętu. Niestety, bardzo często dochodzi do takich sytuacji, kiedy to wiele …
Najnowsze komentarze